Re: Jaki monitor kupic

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 20 Sep 1996 - 10:45:17 MET DST

On Fri, 20 Sep 1996, RJ wrote:

> Nosze sie z zamiarem kupienia nowego monitora.
> Ma to byc monitor 15 '' w miare tani.
> Prosilbym szanownych kolegow o opinie na ww temat.
> W szczegolnosci prosilbym o opinie na temat monitorow DAERWOO, CTX, ADI,
> HUNDAY
> Odpowiedzi najlepiej na adres rysjanus_at_ite.ite.pwr.wroc.pl
> rysiek

Teraz jest, jakby tego nie nazwac, "wysyp" wszelkiego rodzaju 15"
monitorow. I tak po kolei :
- Daewoo 15" - chyba najtansza z pietnastek ( pomijajac badziewiaste
analogowe ), zalet - cena, OSD, wady - jakosc obrazu ( jest jakis taki
"mglisty" )
- Proview 15" - cenowo odpowiednik Daewoo, posiada jednak lepszy
kineskop, OSD jest zaleznie od wersji,
- MAG 15" - nieco drozszy od Daewoo ( o paredziesiat zlotych ), jednakze
ma juz znacznie lepszej jakosci obraz, niestety nie ma OSD i posiada
tylko 7 trybow pracy.
- Hyundai 15" - cos pomiedzy daewoo a MAGiem jesli chodzi o jakosc
obrazu, brak OSD, cenowo takze pomiedzy.
- Sony 15" - no to juz klasa wyzsza, zarowno jesli chodzi o cene ( 14.5
banki ) jak i jakosc obrazu - kineskop Triniton, OSD, od cholery trybow
grafiki...

Jesli chodzi o moje subiektywne odczucia to jakosciowo monitory
przedstawiaja sie nastepujaco - sony, mag, hyundai, proview, daewoo...
Jesli kogos stac na drozszy monitor - nie ma co oszczedzac, bo tu chodzi
po prostu o wzrok :)

                                                Jurand

Aha, wszystkie monitory wytrzymuja do 1600*1200 interlaced