Re: Drukarka laserowa do domu

Autor: Zbigniew Szmigiero (zbych_at_kiel1.kielce.pios.gov.pl)
Data: Fri 20 Sep 1996 - 09:26:29 MET DST

> Hey!
HP 5L
> Mam pytanie dotyczace wyboru drukarki laserowej. Oto jej koniczne cechy:
> 1. cena < 2 tys nzl
do 1.400 nzl
> 2. naprawde cicha praca
Naprawde!!!
> 3. male wymiary
Brdzo dobrze rozwiazane podawanie papieru
> 4. obsluga PCL a nie GDI
> 5. polskie znaki w trybie tekstowym (??? nie wiem czy przy laserowce ma
> jeszcze znaczenie )
Wersja polska zawiera polskie znaki
> 6. predkosc 6-8 ppm ( w czystym DOSie )
4 strony
> 7. niskie koszty eksploatacji ( tonera )
do 1500 stron na jednym tonerze
> 8. rozdzielczosc i jakosc druku ma male znaczenie
Duza rozdzielczosc 600 dpi
> W zwiazku z tym myslalem o Panasonicu 6500 lub OKI 600, czy ktos ma moze
> lepsze propozycje ?, chetnie wyslucham wszelkich opinii.
Co do Panasonica nie wypowiadam sie bo nie znam
Ale nie OKI super awaryjnosc dochodzaca do 80% egzemplarzy
> Z gory dzieki
> LUKE
Prosze
mailto:zbych_at_kiel1.kielce.pios.gov.pl
http://www.kielce.pios.gov.pl/~zbych/