Re: testy monitora - nokia.arj (1/1)

Autor: Szymon Matuszewski (szymonm_at_wat.waw.pl)
Data: Fri 20 Sep 1996 - 09:41:28 MET DST

AP Stopa <apozn_at_gdansk.sprint.pl> wrote:
> CZESC SZYMUS !!!!!
CZESC ADASIU !!!!!

> Dziwi mnie Twoje postepowanie tzn. odsylanie NADAWCY testu (arj)
> i okreslanie ze to nie jest grupa binarna ???
Dlaczego Cie to dziwi ? Jest to forma protestu przeciwko wysylaniu duzych plikow
binarnych na liste.

> Moze Ty wolisz cztery strony tekstu bo ja -> wole to sobie poczytac w
> spokoju (i dostac taki TEST spakowany).
Owszem, wole cztery strony tekstu, przynajmniej od razu widze, co to jest.
Plikow binarnych z zasady nie otwieram, jesli nie wiem, co to lub zrodlo nie
jest bardzo wiarygodne.

> A ODSYLANIE NADAWCY "ZA KARE" JEST POPROSTU SMIESZNY Z TWOJEJ STRONY I
> DZIECINNE.
Dziecinne to jest krzyczenie (a tak odbieram wielkie litery) i wymyslanie komus,
kogo sie nie zna.

> Mam nadzieje ze ON nie przesle CI "ZA KARE" swap'a z G95 (100MB) na twoj
> e-mail
Jesli nawet by to zrobil, to po pierwsze nigdy tego nie zobacze (slyszales o
czyms takim, jak kill-file ?), a po drugie to i tak bedzie mniejsza ilosc niz
sumarycznie stracona przez czytelnikow peceta z powodu jego postingu.

Pozdrowienia (mimo wszystko)
Simon

PS. Jesli chcesz, to Ci przesle arj-a, ktory po rozpakowaniu uruchomi
formatowanie twardziela. W (jak to nazwales, mimo ze uzywasz) G95 jest
to mozliwe bez wiekszych problemow.