Re: Uklad 2 HDD w obudowie.

Autor: Łukasz Holka (brak_at_anonymus.waw.pl)
Data: Thu 19 Sep 1996 - 14:25:12 MET DST

Rafal Rauchflaisz <rafalr_at_mat.uni.torun.pl> wrote in article
<51r8ki$3s4_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...
> Gdzies czytalem, ze zamocowanie jednego HDD bezposrednio nad drugim
> spowoduje padniecie jednego z nich (teraz nie pamietam ktorego).
> Bylo to co prawda dosc dawno, ale ....
>
> Teraz chce u siebie zamocowac pietrowo dwa Caviarki i zaczalem sie
> zastanawiac nad ewentualnymi konsekwencjami.
>
> Moze ktos ma jakies "wytyczne"?
>
> Rafal
> --
Według mnie, z twardzielami nie powinno się nic stać. Ja mam w swoim
komputerze dwa dyski, jeden na drugim, a oprócz tego nie przykręcone, i
hulają do dziś, a mó kolega ma 3 hdd i 2 stacje i CD-ROM, to wszystko w
obudowie MINI-TOWER i wszystko działa!!! A jeśli chodzi o Caviarki, to
słyszałem od kilku osób, że niektóre typy padają same z siebie.

Pozdrawiam...