Re: siec przez modem

Autor: Maciej Matecki (boutch_at_felix.univ.szczecin.pl)
Data: Wed 18 Sep 1996 - 21:32:16 MET DST

Piotr Koltunowski wrote:

> Witam szanownych pecetowcow!
> Pisze tu z pytaniem jak sie polaczyc za pomoca modemu z siecia.
> TP sa. nadal pozwala na bezplatne (na razie, placi sie tylko za
> polaczenie) polaczenie pod numerem 0202122. Jednak w mmoim przypadku
> po wykreceniu tego numeru na ekranie pojawia sie informacja:
> Header compression will match your system.
> a potem masa krzaczkow i nie pozostaje nic innego jak sie rozlaczyc.
> Wyslanie breake'a oraz zmniejszanie Baud'a nic nie pomaga.
> Za sugestie z gory dziekuje.
> Pozdrawiam Wojtek

Zebys sie nie zgarbil. Numery, jakie sa z tym numerem:
1. Trzeba dzwonic 5-6 razy, zeby scierwerr chcial z toba gadacx,
2. Mnie to kasuje TYLKO 3 razy drozej, niz to reklamuja,
    prosba o sprawdzenie w TPSA to: "niech pan zamowi billing, jak
    przyjdzie za duzo to sprawdzimy..."
3. Do niektorych serwerow nie masz dostepu...
4. Jesli Ci przyjdzie zaplacic np. 4 banki - to nie badz zdziwiony,
     ukrywaj sie wtedy przed starymi.

Ale ogolnie to dziala!!!

Po wpisaniu hasla, i pojawieniu sie tego textu, wcisnij F7.
Milego(?) internetoowania.\
Bouc

--
boutch_at_felix.univ.szczecin.pl