Re: Malomiekki Fax

Autor: Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl)
Data: Wed 18 Sep 1996 - 12:29:40 MET DST

On Fri, 13 Sep 1996, Bogdan Morawski wrote:

[cięcie]
> Przecinek powoduje odczekanie czasu ustawionego w konfiguracji modemu
> (zwykle 3 sekundy). Czekanie na cišgły sygnał robi literka "w".
> Jeœli ten sygnał jest nietypowy i modem na niego nie reaguje,
> pozostajš przecinki.
> Te znaki sš interpretowane przez modem, więc aplikacja raczej nie ma tu
> nic do gadania.

 Ależ ma ! Widziałem któryś program (Windows -:)) w którym tfurca
uparł się sprawdzić linię parametrów. ^^ok!
 Nijak nie mogłem dlatego przekonać modemu do:
p0<numer>t<podnumer>
 - albo-albo. Programista to taki typ, co zawsze lepiej wie
czego user będzie potrzebowal -:>
 (Z rzadka coś czasem zaprogramuję, żeby nie było -:))

 Gotfryd