Re: Dlaczego nie w [bylo: Re: Windows 95 => Skandal 95]

Autor: Bogdan Mizerski (BogdanM_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 18 Sep 1996 - 19:29:30 MET DST

Gregorio Kus wrote:
> dlaczego glupie ???
> Sa tacy co dokonali tej sztuki, ja oczywiscie nie, ale kilka rad
> moge dac:

Wykonalem taki numer z NT.

> 1. W czasie partycjonowania dysku nalezy zostawic 1mb partycje
> na Boot Managera

Chyba 2 MB, ale ja go od razu go zalozyłem. NT go wylaczyło, ale
pozniej go zaktywizowalem.

> 2. Na WARPa (albo na partycje z ktorej bedzie startowal) przeznaczyc
> partycje ktora w calosci wchodzi w pierwsze 1024 sciezki
> 3. Instalowac NAJPIERW w95 bo to scierwo zalatwia sie w brzydki
> sposob z konkurencja

Oj scierwo, scierwo ....
Dla NT przed instalacja trzeba zalozyc wszystkie partycje, ba jak nie to
nie chce sie pozniej ladowac. Dwa razy mi sie wywalal, jak zmienialem
partycje E. A NT bylo na D.
Moze jestem tylko Misiem o bardzo malym rozumku ale nic z tego nie
rozumiem. Moze tez jestem ciut zbyt leniwy, ale nie chcialo mi sie
siegnac po dokumentacje aby wyjasnic ta wpadke.