Re: Dlugie nazwy po kablu

Autor: Piotr (gandalf_at_mailserv.rz.fh-merseburg.de)
Data: Wed 18 Sep 1996 - 10:00:08 MET DST

Tomek Freudenheim wrote:
[...]
> Na obu komputerach jest oczywiscie Windows 95 ale system
> operacyjny oraz program kopiujacy MUSZA startowac z dyskietki.
[...]

Co do odpalania w95 z dyskietki to nigdy tego nie robilem
i nie wiem, co on tam laduje do pamieci (siec itd.). Ale
programem kopiujacym bylby wtedy Explorer. Mozesz wtedy
wyexportowac katalogi na jednym komputerze, i za_mount_owac
na drugim. Dziala w obu kierunkach, mimo ze jeden komp. jest
server a drugi client. Katalogi widoczne sa nawet w nortonie.

Inaczej nie wiem.

pozrdo'wko
gandalf