Re: Dlaczego nie w [bylo: Re: Windows 95 => Skandal 95]

Autor: Cezary Grabski (czarek_at_www.gielda-sam.slupsk.pl)
Data: Mon 16 Sep 1996 - 18:39:19 MET DST

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote in article
<199609131348.PAA25577_at_malcolm.rmnet.it>...
On Fri, 13 Sep 1996 01:01:16 +0200, Konrad Kokoszkiewicz
wrote:

>M$ jest juz teraz w ogromnych segmentach rynku praktycznie
>monopolista. I jak kazdy monopolista prowadzi polityke
>marketingowa monopolisty. Nie dlatego zeby wilus' g.
>byl jakas tam diaboliczna postacia, lecz dlatego ze tak
>juz ten swiat jest urzadzony. Circa 99% tych co go dzis
>krytykuja - na jego miejscu postepowaloby praktycznie
>tak samo.
>A czym sie charakteryzuje rynek zmonopolizowany?
>ZAWSZE i WSZEDZIE tym samym - coraz gorsze produkty
>za coraz wyzsze ceny.
>Ewidentny dowod mamy w postaci tazw. G'95 - najgorszy
> [...]

Wszyscy w tej dyskusji o wyzszosci swiat Bozego Narodzenia
nad swietami Wielkiej Nocy zapominaja ze sam system
szczescia nue daje.
Mialem WARPA i bardzo mi sie podobal. Co z tego...
Pracuje w DTP i w WARPie niewiele moglbym zrobic. Jakie
programy z DTP sa dostepne w wersji dla WARPA?
Oczywiscie mozna korzystac ze starych wersji z W31, ale
wtedy ta cala zabawa staje sie strasznie nudna - uzywac
WARPA zeby w nim korzystac z programow z W31? Crazy...
O sile systemu zawsze stanowic beda jego aplikacje. I choc
w95 jest niedopracowane i ciagle plata jakies figle, to ja
nie mam wyjscia - chyba zeby przejsc na Maca. A to juz
zupelnie inna dyskusja.

--
Cezary Grabski
Redakcja GIELDY SAMOCHODOWEJ Slupsk