Re: Komputer steruje wieza

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 16 Sep 1996 - 12:59:47 MET DST

tlukasz_at_students.mimuw.edu.pl (Tomasz =?ISO-8859-2?Q?=A3ukaszewicz?=) wrote:

> Chcialbym sterowac zestawem hi-fi przy pomocy komputera, tzn. miec
> mozliwosc sterowania takimi funkcjami zestawu, jakie posiada zalaczony
> pilot. Konkretnie jest to zestaw oddzielnych urzadzen Technics;
> z wzmacniacza obslugujacego pilota sygnal sterowania idzie przewodami
> do pozostalych elementow zestawu.
> Czy ktos z Panstwa mialby pomysl, jak to w miare prosto zrobic? Z góry
> dziekuje za pomysly.

Jesli dysponujesz schematem jakiegos segmentu (ja nie mam, moze jakis
znajomek bedzie mial), to zobacz, czy to przypadkiem nie jest I2C
(sygnaly SDA i SCL), jesli tak to zaemulowac taka magistrale na com/lpt,
albo zamowic gotowy programik od "Elektor Elektronik".

pozdrawiam,

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl