Jak uciszyc dysk

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Fri 13 Sep 1996 - 02:59:39 MET DST

Wkurzony niemilosiernie rykiem mojego dysku postanowilem go uciszyc.
Po kilku drobnych eksperymentach wcisnalem dysk miedzy napiete gumy
modelarskie rozciagniete miedzy otworami kieszeni 5.25'. Dysk wiec sobie
wisi w powietrzu na gumkach.
Prawie go nie slychac. Po tym odkrylem ze jeszcze mi wentylator od proca wyje,
ale tego na gumkach sie chyba nie da powiesic :)))
Polecam do wyprobowania.