Re: Windows 95 => Skandal 95 (Bylo Re: Czy Lupus jest na ..

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 12 Sep 1996 - 10:54:43 MET DST

    Konrad> Ponieważ jestem całkowicie początkującym użytkownikiem
    Konrad> Internetu (i dlatego np. pozwalam sobie stosować POLSKIE
    Konrad> litery...) chciałbym posłuchać rad specjalistów, czyli
    Konrad> WAS. I stąd moje pytanie: 1. w czym będzie dla mnie
    Konrad> korzystniejsze (łatwejsze, przyjemniejsze itd.) używanie
    Konrad> jakiegokolwiek systemu innego od WIN95 - krótko i
    Konrad> bezpośrednio proszę

  Moim skromnym zdaniem, jedyną alternatywą dla Ciebie jest w tej
chwili OS/2. Nie polecam Linuxa początkującym komputerowcom, bo to nie
ma sensu -- dość prędko natrafią na drobny skądinąd problem, którego
nie będą potrafili rozwiązać. A część wtedy zrzuci winę na system
("... no bo ten Linux to mi takimi komunikatami pluje, a Win95 nic nie
pokazuje tylko obrazki..."). Nie bierz tego za aluzję, obelgę, czy
cokolwiek pejoratywnego -- po prostu uważam, że dystrybucje np. Linuxa
nie dorosły jeszcze do aż tak powszechnego instalowania (chociaż
RedHat już jest blisko!).

  Inna sprawa, że nigdy nie pisałem że Windows95 _nie należy_ używać,
czy też że ci co go używają to idioci. Pisałem za to, że moje
mniemanie zarówno o oprogramowaniu Microsoft, jak i o ich polityce i
postępowaniu jest hmm... niezbyt dobre. :)

pozdrawiam,
--jwr