Re: chat via IPX

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 11 Sep 1996 - 14:19:17 MET DST

lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Leslaw Frydel) wrote:
>Poszukuje programu ktory by pozwalal pogadac po IPX'ie!
>Nie chce rozwiazan po TCP/IP oraz smiesznych z plikami wymiany na dyskach
>novella!
>Poprostu adpalam ipx oraz ten program i moge gadac!!
>
>Dzieki wszystkim!

Najprostszy, ale zawsze dzialajacy program jaki widzalem to chat.exe ,
jest u mnie ftp://pluton.pol.lublin.pl/sys/bin/tools/chat.exe .
dziala na ipx (i czasami potrafi zgubic literke)
jego sygnal przechodzi przez routery. zaczepiajacy pisze chat username
(musi byc zalogowany na tym samym serwerze), a odpowiadajacy tylko chat .
program chat.exe nieprawidlowo pracuje w sesji dos pod OS/2 . sprawdzilem.