Re: Conner CFA2161A

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 11 Sep 1996 - 14:11:00 MET DST

Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl) wrote:

> Nie wiem jak nowe modele Caviarow (teraz juz Seagate) ale starsze nie
> zdobyly mojego zaufania. Jak chcesz to sobie kup Seagate 2G (hdprama zrobie
> jak bede przy takowym dysku). W/g mnie jest dobry i szybki.

Z moich ostatnich doswiadczen wynika, ze (przynajmniej we Wroclawiu)
dysk Seagate 2.1 GB to po prostu dawny Conner CFA2161A z nowym logo
i oznaczeniem na obudowie. Niestety, o tych dyskach tabele zamieszczane na
www.seagate.com juz nic nie wspominaja, wiec sa zapewne przynajmniej
troche przestarzale. A z innych dyskow w tej klasie mozna kupic tylko
Caviary... W jednej z firm, ktore ostatnio odwiedzilem uslyszalem
taki tekst: "Caviary? My ich juz w ogole nie sprowadzamy - ostatnie
partie przychodzily z fabrycznymi bad sectorami").

> Ostatnio zbyt duzo padlo mi tych w sumie dobrzych dyskow. Poza tym uwazam ze
> sa dobre. Sam mialem technike nie trzymania na nich przez miesiac waznych
> rzeczy i dopiero po tym czasie zaczecie uzywac "na dobre".

To moze da sie na tym zrobic biznes - jakis inkubator dla Caviarow? ;-)

Tomek