Re: Dysk SCSI + IDE

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 10 Sep 1996 - 14:41:32 MET DST

radekp@[204.7.246.130] (Radoslaw Poplawski) wrote:

>Zawsze mozna kupic odpowiednia plyte i zmienic bios na MR-BIOS.
>Pozwala on wybrac m.in. bootowanie z dysku SCSI, gdy w komputerze
>jednoczesnie urzeduja dyski SCSI i IDE.
>Radoslaw Poplawski (A(+)(C)e)

racja. z tym ze ja mowilem o tym co sie z reguly spotyka, ale tez masz
troche racji :) wybor urzadzenia bootowalnego jest dostepny na plytach,
ktore z definicji sa przystosowane do scsi. chodzi o to zeby bios scsi
byl na jednej kosci ze zwyklym biosem. to oczywiscie nie wystarczy,
bo zwykly bios musi byc do tego przystosowany. chyba w najlepszej sytuacji
sa ludzie posiadajacy flash biosy. zawsze moga nekac producenta plyty
zeby wypuscil jakis update :))))))))