Re: Pomocy: Ktora kupic? Drukarke

Autor: Zbigniew Szmigiero (zbych_at_kiel1.kielce.pios.gov.pl)
Data: Tue 10 Sep 1996 - 07:22:45 MET DST

> Nie sadze. Mam HP660C juz od prawie roku i sprawuje sie
> (odpukac..puk..puk..puk) bardzo dobrze. Dwa oddzielne pojemniki na
> tusz (czarny i kolorowy) to idealna sprawa. Jakosc tez jest bardzo
> dobra.

Gwoli scislosci
Jezeli chodzi o wydruk pism itp. dokumentow (black & white) HP 660 jest
calkiem dobra drukarka, ale tansza w eksploatacji i z o wiele lepszym
rozwiazaniem jest zakup drukarki laserowej tegoz samego producenta czyli HP
Jesli chodzi o wydruk kolorowy drukarki do HP do wersji istotnie sluzyc
winny li tylko jako mebel. Tak sie sklada, ze w firmie posiadam kilka
modeli HP oraz Stylusa Epsona ten drugi bije o glowe, co ja mowie o j.a.
wyrob HP przy wydruku kolorowym
Zapomnialem nadmienic, ze przez wydruk kolorowy rozumiem gesta grafike
rastrowa
O tym co mozna wyciagnac na papierze glossy z Epsona nie mozna nawet
pomarzyc przy drukarce HP 850
        Zbych
PS. Jezeli chodzi o drukarki do duzej ilosci wyrukow czarno-bialych polecam
fantastyczna ale niestety droga lecz niesamowicie wydajna Epson SQ 1170
Jest niedo.....
mailto:zbych_at_kiel1.kielce.pios.gov.pl
http://www.kielce.pios.gov.pl/~zbych/