Re: Pomocy: Ktora kupic? Drukarke

Autor: Pawel Pyk (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Mon 09 Sep 1996 - 17:05:49 MET DST

Student AE w Krakowie wrote:

> Prosze o podpowiedzenie mi jaka drukarka bedzie najlepsza do pracy w
> domu do opracowywania tekstow
>
> 1. Atrametowa czy Iglowa
> 2. Jakiej firmy ?
> 3. Czy z HP600 sa jakies problemy w eksploatacji
> 4. W sklepie doradzano mi Jet Printer 1020 i BJC210
> 5. Czy Kolorowa czy Czarno-biala
> 6. Co sie bardziej oplaca - Kolorowa czy Czarno Biala
>
> Z gory dziekuje za pomocne odpowiedzi
> Z powazaniem Piotr Tretowski

Slabo siedze w polskich realiach cenowych (stosunek powinien byc podobny).
W tej chwili kupowalbym Epsona Stylusa (450 CHF nie pamietam ktory model ale na pewano
ma 4 atramenty). Kryterium wyboru jest tu rodzielczosc 720x720 dpi i podobno jakies
dobre algorytmy otrzymywania poltonow. Sam kupilem kilka miesiecy temu HP660 (460 CHF
teraz) dlatego ze uzywam troche straszego oprogramowania pod DOS ktore ma drivery do
HP, nie bylem przekonany do kompatybilnosci Epsona z PCL (i szczerze mowiac nic na ten
temat dalej nie wiem). Dla porownia HP600 kosztuje w granicach 320 CHF. Tanszy jest
przenosny HP400 (ma podajnik, rozdzielczosc ta sama co seria 600). Inna opcja to tanie
drukarki laserowe GDI. Widzialem jedna TI za 400CHF wiec pomiedzy cena HP600 a HP660.
Problem taki ze to pewnie bedzie chodzic tylko pod win. Zauwazylem banalna przewage
lasera, moge kreslic mazakiem po wyrukach bez ryzyka rozmazania.
Pawel