Re: Pomocy: Ktora kupic? Drukarke

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 09 Sep 1996 - 10:22:27 MET DST

On Mon, 9 Sep 1996, Student AE w Krakowie wrote:

> Prosze o podpowiedzenie mi jaka drukarka bedzie najlepsza do pracy w
> domu do opracowywania tekstow
>
> 1. Atrametowa czy Iglowa
> 2. Jakiej firmy ?
> 3. Czy z HP600 sa jakies problemy w eksploatacji
> 4. W sklepie doradzano mi Jet Printer 1020 i BJC210
> 5. Czy Kolorowa czy Czarno-biala
> 6. Co sie bardziej oplaca - Kolorowa czy Czarno Biala
>
> Z gory dziekuje za pomocne odpowiedzi
> Z powazaniem Piotr Tretowski

1. Od razu wyeliminuj iglowa - po pierwsze cenowo dobr iglowka jest
DROZSZA od dobrej druarki atramentowej, po drugie jakosciowo wydruk z
iglowej nie umywa sie do atramentu, po trzecie szybkosc i halas...

2. Jezeli atramentowe to obecnie na rynku jest ich masa... Moi zdanie
najlepiej zainwestowac albo w HP600 ( opcj kolor ), albo w Lexmarka 1020
( kolor, ale niepelny ), albo szarpnac sie n nieco wiecej gotowki i HP660
( pelny kolor )

3. O ile wiem to w srodowisku Windows oraz DOS nie m zdnych problemow
jesli chodzi o prace.

4. NIestety te nazwy jak na rzie nic mi nie mowia :)

5. Teraz kilka pojec - czarno biala - mozliwy druk WYLACZNIE czarno-bialy
        opcja kolor - druk kolorowy lub czarno bialy, jednak trzeb
zmieniac pojemniki z tuszem ( jeden pojemnik do druku w kolorze, jeden do
caarno-bialego ). Jest to czynnosc bardzo prosta, jednakze druk czarnego
tekstu n kolorowych pojemnikach powoduje jednoczesne zuzywaanie sie
wszystkich barwnikow
        pelny kolor - drukrka posiadaa 2 pojemniki z tuszem i samoczynnie
wybiera z ktorego ma drukowac

6. Drukarki z opcja kolor sa niewieledrozsze od czarno-bialych, natomiast za
kolor pelny trzeba juz nieco doplacic :)

                                                Juraand