Re: Pomocy: Ktora kupic? Drukarke

Autor: Zbigniew Szmigiero (zbych_at_kiel1.kielce.pios.gov.pl)
Data: Mon 09 Sep 1996 - 08:09:33 MET DST

> Prosze o podpowiedzenie mi jaka drukarka bedzie najlepsza do pracy w
> domu do opracowywania tekstow
>
> 1. Atrametowa czy Iglowa
Laserowa
> 2. Jakiej firmy ?
HP 5L -tania sprawna i tania w eksploatacji
> 3. Czy z HP600 sa jakies problemy w eksploatacji
HP atramentowe ponizej 850 nadaja sie na mebel
> 4. W sklepie doradzano mi Jet Printer 1020 i BJC210
Pewnie maja ich duzo oraz duzy na nie narzut
> 5. Czy Kolorowa czy Czarno-biala
To zalezy co robisz (jezeli laser to oczywiscie bedzie czarno-bialy wydruk)
Jezeli potrzebujesz koloru to polecam drukarke nie do zdarcia Epson Stylus
Color Pro
> 6. Co sie bardziej oplaca - Kolorowa czy Czarno Biala
Wszystko zalezy do czego ma sluzyc

Zbych
mailto:zbych_at_kiel1.kielce.pios.gov.pl
http://www.kielce.pios.gov.pl/~zbych/