Re: Pamiec w Pentium

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Sun 08 Sep 1996 - 22:14:19 MET DST

> From: "Andrzej Karpinski" <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl>

> gdzie ci tak powiedzieli? nie w ocipusie przypadkiem? :) co najwyzej moga nie
> chodzic w plytach 486, lub nie dawac zadnego widocznego przyspieszenia.
> sprzedawca faktycznie byl durny...
>
> karpio

nie w ocipusie, ale nie powiem gdzie. zal mi ich :))))))
w kazdym badz razie w jednym z lamerskich warszawskich sklepow.
kurde. czemu tak jest ? im wieksze miasto tym wieksze braki
swiadomosci ? (sorry w tym przypadku warszawiakow, ale tak niestety
jest)

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
          polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ mime.html