Re: Pamiec w Pentium

Autor: Piotr Kozbial (piotrk_at_ibbrain.ibb.waw.pl)
Data: Sun 08 Sep 1996 - 02:45:17 MET DST

Andrzej Karpinski wrote:

> zaraz, ale przeciez dokladnie to samo mozna z kostkami edo... nie? poza tym
> plyty ppro tez sobie chyba calkiem ladnie z edo radza. pisze chyba, bo na
> ppro sie tylko raz do tej pory dluzej bawilem (tak sie bawic zaczalem, ze
> przez tydzien zlozylem tylko ten jeden komputer ;))) ).
> karpio

 Informacje: "EDO doesn't support interleaving" widzialem w dwoch
miejscach w Internecie. (Sam tego nie sprawdzalem). Interleaving w
plytach dla PPro jest szybszy od EDO jesli jest to 4-way interleaving. Na
koniec mam male pytanie, czy pamieci "single sided" (4Mb i 16Mb) sa
szybsze od double sided?

Piotr

Piotr