Problemy z Win95

Autor: Grzegorz Tomczyk (gtomczyk_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Sat 07 Sep 1996 - 19:01:07 MET DST

Czesc.
Mam problem z Win95.
Instalowalem oprogramowanie sieciowe dla Win95 i w czasie instalacji
program setup zglosil blad: Error expand file ... (error 32).
Instalacje oczywiscie zakonczylem, ale od tego momentu zawsze w
momencie uruchamiania systemu pojawia sie komunikat:
"Lantastic ModemShare
Could not open parameter file, select OK to use defaults."
Po nacisnieciu Entera wystepuje kolejny komunikat:
"Modem Share not loaded.
Server parameter error"
Sprzet nie jest podlaczony do zadnego serwera, a takze nie udostepnia
swoich zasobow innym uzytkownikom /i tak ma zostac/.
Nie wiem jak sie pozbyc tych komunikatow, przy dluzszym uzywaniu
systemu sa denerwujace, a ponowna instalacja Win95 jest chyba
niepotrzebna.
Problem jest o tyle istotny, ze instalujac kazda inna aplikacje mozna sie
spotkac z taka sytuacja ze program instalacyjny sie zawiesza, a
system zglasza pozniej rozne komunikaty.
W starym Win31 wiekszosc ustawien systemu przewaznie siedziala w
zbiorach system.ini i win.ini. A tutaj??
Jezeli ktos moze mi cos poradzic jak ten lub tym podobne bledy usuwac
to prosze o odpisanie. Dziekuje.
Grzegorz.

gtomczyk.snack.p.lodz.pl