Re: Microsoft rozdaje FrontPage

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Fri 06 Sep 1996 - 14:23:47 MET DST

> From: Michal Rok <mrok_at_waw.pdi.net>

> Microsoft FrontPage w wersji do konca grudnia mozna dostac za darmo!
>
> W ramach programu SiteBuilderNetwork rozdaja takze calkiem spory
> pakiet promocyjny, wyglada mi to na intensywna promocje MS IE 3.0...
>
> http://198.68.191.189/registration/default.htm
>
> pozdrowionka,

I przy okazji sprawdza kto uzywa, i ile jest nielegalnych kopii
wszelakiej masci wondowzow :)))))))

ps: nie wiem czy to prawda, ale podobno ktorys z winNieTe
    po podlaczeniu do internetu transmitowal do necrosoftu cala
    strukture katalogow. ponoc to bylo widac na routerze.
    Glowy za te informacje nie daje :))))

Pozdrawiam wszystkich. win95 i wszystkie inne sa naprawde dobre,
nadaja sie jako swietny prezent dla ....... kogos kogo sie nie lubi :)

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
          polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ mime.html