Re: Microsoft rozdaje FrontPage

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 06 Sep 1996 - 13:25:56 MET DST

On 6 Sep 1996 10:21:30 +0200, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>[...]
>Otoz, Szanowni (przez wrodzona uprzejmosc ;-)
>Milosnicy wyrobow malomiekkiego
> 90% powierzchni powaznych czasopism komputerowych
>a 100% powierzchni tych komputerowych z nazwy,
>poswieconych jest nowinkom ze swiata M$ i G'95,
>dajcie wiec spokoj takim ___WIADOMOSCIOM___
>przynajmniej na pecet'cie.
>
>Nie porownujcie tego z nowinkami jakie ktos czasem
>rzuci n/t Linuxa, WARPa, BSD itp, bo to po prostu
>naprawianie zaniedban i slepoty komputerowych
>pismakow, nawet jesli pisza oni poprawna polczyzna.
>
>Grego

Teraz to juz przesadziles Grego. I to sporo przesadziles. O ile wiem
nie jestes zatrudniony jako duzurny cenzor na pl.comp.pecet i w
zwiazku z tym nie masz najmniejszego prawa decydowac o tym co ludzie
maja a czego nie maja pisac na liscie. Lista dotyczy PECETA a nie
Warpa czy Linuxa. Jak Ci sie nie podoba czytanie o W95 to wstaw sobie
do killfile slowa takie jak W95 czy Win95 i bedziesz mial spokoj. Ja
akurat nie mam nic przeciwko takim wiadomosciom i zawsze bede walczyl
z ludzmi, ktorzy chca mnie pozbawic mozliwosci wyboru. Zaznaczam, ze
nie mam nic przeciwko Warp ani Linux'owi i nie mam zamiaru z nimi
walczyc (bo mam madrzejsze rzeczy do roboty) - wkurzaja mnie za to
ludzie, ktorzy usiluja mi narzucic swoja wole.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

*I don't suffer from insanity.I enjoy every minute of it*