Re: Windows 95 => Skandal 95 (Bylo Re: Czy Lupus jest na ...)

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 05 Sep 1996 - 23:39:18 MET DST

On 4 Sep 1996 21:50:06 GMT, formatc_at_hsn.com.pl (Jaroslaw Tabor)
wrote:

>Co do Worda to z czystym sumieniem go wyrzucilem po zainstalowaniu
>Lotus Word Pro. Dziala o niebo stabilniej, ma wiecej funkcji i jest bardziej
>logiczny i prosty w uzyciu. No i eksportuje i importuje pliki Worda ze wszystkimi
>atrybutami. Poz tym ma byc juz niedlugo w wersji na OS/2 :)
>
>-----------------------------------------------

I pewnie jeszcze mi powiesz, ze chodzi jak blyskawica, he he he.
Zapuscilem to krowsko jakis czas temu i wywalilem po tygodniu. Fakt,
ma pare przydatnych rzeczy, ktorych brak w Word ale jest taaaaak
powooolny, ze mozna osiwiec czekajac az zapisze plik (juz nie mowie o
bardziej skomplikowanych operacjach).

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

*I don't suffer from insanity.I enjoy every minute of it*