Re: M$ Word 6.0 kontra Lotus Word Pro

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Thu 05 Sep 1996 - 13:10:02 MET DST

Maciej Pilichowski <macias_at_phys.uni.torun.pl> wrote in article
<50m4nj$q5d_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...

> Sorry, ktory Word i ktory WP. Jesli chodzi o WP 6.1 i W 6.0 /bo takie
moge
> porownac/ to WP jest istotnie silniejszy, ale na papierze. Masa funkcji
nie
> dziala lub dziala zle. Plus irytujacy fakt braku kontroli rozmieszczania
> akapitow /tak precyzyjnego jak w Wordzie/. Co nie przeszkadza uzywac mi
WP
> na codzien, ale to raczej ze wzgledu na cene.

Oczywiscie ostatnie wersje dla W95.

Z ta masa nie dzialajacych funkcji to lekka (ciezka) przesada, choc
zdarzaja sie bugi, Ponadto WP61 nie pasuje do Windows 95, wiec ocena
PerfectOffice'a 3 w tym srodowisku nie jest miarodajna. W Win31 nie mialem
prawie zadnych problemow, poza sporadycznymi wysypkami. PerfectOffice 3 to
byl jedyny produkt, ktory trzymal mnie przy Windows 3.1, ktorych
organicznie nie znosilem (dopiero W95 pokochalem miloscia pierwsza i
czysta).

Jesli chodzi o precyzje rozmieszczania elementow, to chyba mowimy o dwoch
roznych produktach. Precyzja WP, dzieki podgladowi kodow sterujacych,nie ma
sobie rownych! Zaluje tylko, ze ta armata jest wykorzystywana na ogol w 10
procentach. Ja sam, choc mam niezle pojecie o tym edytorze, wykorzystywalem
nie wiecej niz 80 proc. funkcji.

--
Pawel Wimmer
Redaktor / Editor