Uczciwosc [Optimus]

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 05 Sep 1996 - 11:03:44 MET DST

Hej,

  Nie wiem, czy ktos juz wyhaczal ten temat, gdyz nie bylo mnie ponad
miesiac na liscie.
  Ostatnio obejrzalem sobie w RzP wcale nie najglupsza reklame Optimusa --
PentiumPro. Zdjecie jakiejs turbiny, napis "dodaj mocy" czy cos w tym stylu
no i fajno. Czytam sobie specyfikacje umieszczona na boku reklamy.
Oprogramowanie, system -- Windows95. Szok!
  Firma reklamuje produkt jako calosc pod haslem "wiecej mocy" podczas, gdy
klient nieprzyjemnie sie zdziwi, ze tej mocy mu ubylo. O tak niebotyczne
lamerstwo Optimusa nie podejrzewam, wiec zostaje jedynie cholerna chec
nachapania sie. Tak dzisiaj popularna.

  Zeby bylo juz zupelnie wesolo, to x czasu temu Optimus tak bardzo ladnie
odwolywal sie do wyzszych uczuc -- patriotyzmu, wspierania mlodziezy, etc.
Widac ile te hasla znacza dla firmy.

milego dnia zycze
hej

--