NT i UPS

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Wed 04 Sep 1996 - 20:27:44 MET DST

Po dlugotrwalej walce ( 1 cala noc ) udalo mi sie zainstalowac Win NieTe.
Po pierwszych wrazeniach, moglbym tylko uzyc wielu niecenzuralnych slow
zeby cos opisac.
Poki co mam jeden powazny problem:
Przy uruchamianiu NieTe po komunikacie Checking hardware
Winda wylacza mi UPS'a. W zwiazaku z tym przed uruchomieniem
windy musze odlaczac UPS. Czy ktos moze zna jakis sposob zeby to
dzialalo normalnie ?
Mam UPS APC Smart 600 podlaczonego do COM1.
Pozdrawiam