Re: Plyta ASUS P55T2P4 i Pentium 200

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Wed 04 Sep 1996 - 18:40:49 MET DST

> From: kjjez_at_bull.mimuw.edu.pl (Karol Jez)

> A ja mam jesczcze jedno pytanie z tej serii.
> Dla wszystkich plyt jest napisane w instrukcji, ze przeznaczone
> sa dla procesorow serii P54x. A jak to bedzie z P55x (o ile sie nie
> myle takie bedzie oznaczenie pentium z MMX). Czy beda nowe plyty czy
> procesor bedzie zgodny w dol. Szczegolnie interesuje mnie to dla
> P55tp4xe i P55t2p4.

gazetowe reklamowki trabia, ze ten nowy multipentium processor
snopki wegiel i kaszanka :) ma byc w pelni zgodny z poprzednikami,
na poziomie nozkologii/sygnalologii tez. bedzie mial ponoc
tylko roszerzona liste rozkazow i tyle.

a jak bedzie w praktyce, czas pokaze.

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
          polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ mime.html