Re: S3Virge

Autor: Balthasar (balth_at_ikp)
Data: Wed 04 Sep 1996 - 08:19:43 MET DST

Tomasz Finke <tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<50i95h$ab2_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

> Nie jest to prawda. Od kilku dni jestem posiadaczem karty DataExpert DSV
3325
> na S3 ViRGE z 2 MB EDO RAM - w zestawie sa drivery do Windows, AutoCAD-a
> i 3D-Studio oraz do Microstation. Dla graczy jest CD z m.in. Terminal
Velocity
> i jeszcze dwoma innymi grami wyposazonymi w drivery specjalnie do tej
karty.

> Tomek

Opowiem Ci dowcip : prze kilka dni mialem i uzywalem Kart z S3Virge. Byly
to DSV 3325 i DIAMOND STEALTH 3D 2000. Glupia sprawa, bo cenowo DIAMOND
jest drozszy o jakies 150 PLN a przy tym jest 1,5 raza szybszy od DSV.
Poza tym ta karta powinna miec 4MB RAM - dopiero wtedy zaczyna dzialac
naprawde szybko.
Aha, jeszcze jedno: w tym tygodniu maja sie pokazac na rynku (w W-wie)
DIAMONDY na kosci S3Virge VX (VRAM) - beda drozsze o jakies 50$
(piecdziesiat dolarow).
Ja odzaluje pare zloty wiecej i kupie obie DIAMONDA VRAMowego.....

C'ya

--
				Balthasar