Re: Szukam TSRa grajacego WAVy

Autor: Krzysztof M. Obrzud (kobrzud_at_rmf.pl)
Data: Tue 03 Sep 1996 - 18:45:44 MET DST

On 3 Sep 1996 16:02:33 GMT, ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl (Witold Przygoda)
wrote:

>Jestes pewien, ze chodzi ci o muzyczke z WAV ??? a nie z CD?
>Co do CD to programik firmy SONY (zdaje sie do jej odtwarzarek,
>ale chodzi na innych) ma mozliwosc dzialania w tle - tzn.
>odtwarzania CD (gdybys np. nie mial innego odtwarzacza niz
>ten w komputerze...).

Jestem pewien.
Programikow do CD mam pare, ostatnio jednak wpadlem na pomysl ze jak
nagrywam sobie CD-ROM (firma sobie kupila to kozystam) to dopycham go
roznymi fajnymi kawalkami. Gdybym je nagral jako CD-DA to wtedy albo
moglbym sluchac nagran, albo czytac dane. Po nagraniu ich jako WAV
mozesz naraz sluchac nagran i czytac co tam zapisales.
Niestety da sie to zrobic tylko w win czy OS/2, a chcialbym tez w
DOSie.