Re: Windows 95 => Skandal 95 (Bylo Re: Czy Lupus jest na ...)

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 03 Sep 1996 - 11:30:44 MET DST

On 3 Sep 1996 02:47:17 GMT, lewando_at_ibm.net wrote:

>PANOWIE! Jak Windows sa takie do dupy, to napiszcie wlasne, lepsze
>zamiast niekonstruktywnie narzekac!
>
>A.L.

A po co wogole cos pisac? Nikt ich nie zmusza do uzywania W95 - jest
na rynku pare SO i kazdy moze sobie wybrac to co lubi. Jak sie komus
nie podoba W95 to moze sie przesiasc na Warpa, Linuxa czy FreeBSD.
Nigdzie nie jest napisane, ze wszyscy maja uzywac W95. A takich
szczeniackich pochlipywan typu: 'a tego sie NIE DA na W95' to
slyszalem juz tyle, ze przestaje na nie zwracac uwage. 95% z tych zali
potem sie okazuje wyssanych z palca bo albo komus sie nie chcialo
sprawdzic tylko od razu leci na pl.comp.pecet albo robi to tylko, zeby
narobic krzyku.

P.S. A skoro pod XWin sie da no to trzeba zostac przy Xwin.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

*I don't suffer from insanity.I enjoy every minute of it*