Re: Cyrix 686 a 3D Studio

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 03 Sep 1996 - 11:07:26 MET DST

Tomasz Jarnot napisal (-a) :

> Kiedys ktos na tej liscie wspominal, ze na Cyrixach 686 nie pracuje 3D
> Studio, niestety nie udalo mi sie dotrzec do zrodlowego maila. Otoz u
> mnie ( Cyrix P120+ ) ten problem nie wystepuje, jest tylko kwestia
> odpowiedniego uruchomienia programu ( 3D Studio 4.0 ).
Wydaje mi sie ze chodzilo o AMD 5k86 a nie o Cyrixa.

> Natomiast jezeli chodzi o stosunek predkosciowy Cyrix 686 - Intel
> Pentium, to w moim odczuciu Cyrix pracuje wolniej, co szczegolnie
> odczuwalne jest w grach intensywnie wykorystujacych grafike 3D ( Duke
> Nukem, Descent 2 ).
FPU w Cyrixie jest wolniejsze niz w Pentium, w pewnych szczegolnych
wypadkach powaznie wolniejszy. Wydaje mi sie, ze jednostka zmiennopozycyjna
6x86 niewiele sie rozni od tej z 5x86. Cx 6x86 do zastosowan numerycznych,
CAD/CAM i 3D jest raczej kiepskim pomyslem.

Piotrek