Re: CD-ROM

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 02 Sep 1996 - 22:47:11 MET DST

> Czy ktos moze ma CD 8x SAMSUNGa, chcialbym sie cos o nim dowiedziec,
> bo mam zamiar go kupic. W jednym sklepie powiedzieli, ze jeden z
> lepszych wsrod CD 8x (sprzedaja tez SONY,TOSHIBA,ACER,AZTECH,GOLDSTAR

sposrod tych co wymieniles jedynie aztech i toshiba maja niekotre parametry
lepsze, choc takze wyzsza cene. ciezko dyskutowac, ktory jest najlepszy, w
kazdym razie te samsungi sa calkiem ok. jeden zauwazony proble - plytka musi
sie rozkrecic po wlozeniu zanim zaczniesz czytac, bo inaczej wyskakuje blad
odczytu (za pierwszym razem). czyli trzeba poczekac cos kolo sekundy.
podejrzewam ze to wina niedopracowanych driverow. generalnie nie przeszkadza,
ale... ;)

karpio