Re: Free Agent - bledy

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 02 Sep 1996 - 22:23:54 MET DST

radekp@[204.7.246.130] (Radoslaw Poplawski) wrote:

>Myslalem, ze to moze byc wina QWinsocka (najlepszy, ale niektore
>programy go nie toleruja), ale spod Trumpeta tez nie chodzi - inny
>jest za to komunikat bledu. Przy QWinsocku zglasza internal error
>przy probie polaczenia sie z serwerem, a przy Trampku - brak miejsca
>na serwerze do zapisania pliku.

> Moze mam jakas wczesna wersje -
>przydalyby sie namiary na nowsza (swoja sciagnalem bodajze z
>cyf-kr).

Zobacz u zrodla: ftp://ftp.forteinc.com/pub/free_agent/fagent10.zip

Ale mysle, ze powinienes jednak przejsc na Trumpeta, bo ten komunikat
o braku niejsca na serwerze na zapisanie pliku wyglada mi na jak
najbardziej prawidlowy :))))))))
Mnie sie to zdarza ostatnio przecietnie dwa razy w tygodniu,
wieczorem. Korzystam z news.nask.org.pl - w nim NAPRAWDE czesto
konczy sie dysk na newsy ! Korespondowalem w tej sprawie z
adminami w Nasku - napisali, ze niedlugo kupia wiekszy. Na razie
maja tylko 3 GB i przy duzym ruchu sie zapycha.

Pozdrowienia,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl