RE: ODP: Do fachowcow laickie pytanie

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Mon 02 Sep 1996 - 05:18:54 MET DST

>Oczywiscie ze bedzie dzialac zarowno encyklopedia jak i wszystkie polskie
>programy.
>Andrzej

Nie tak szybko. Jesli jako "angielska wersja Windows" rozumiesz
europejska wersja to jest mozliwe ze bedzie dzialac.
Mam nadzieje, ze autorzy nie zrobia tego tylko pod W'95 bo to by byla
glupota i swinstwo.

Na powaznie: bedziesz musiala miec "polskie" czcionki .TTF i .FON
oraz obsluge "polskiej" klawiatury.
Z tego co sie orientuje to nie wszystkie europejskie dystrybucje
zawieraja potrzebne do tego skladniki.
Amerykanskie na pewno nie zawieraja.

Romek