Re: Mini ankieta - Jakich uzywamy Windows (jezeli uzywamy)

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_[204.7.246.130)
Data: Sun 01 Sep 1996 - 02:04:08 MET DST

> From: warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski)
>
> Dziekuje wszystkim za dotychczasowe wypowiedzi (na razie zebralem
> ich 11). Jeden z uczestnikow zwrocil mi uwage na to, ze ankieta
> powinna byc anonimowa - z uwagi na, nazwijmy to, 'uwarunkowania
> licencyjne' ;-). Nie pomyslalem o tym wczesniej, ale mam zamiar
> w zwiazku z ta, sluszna moim zdaniem, uwaga, opublikowac tylko
> wyniki zbiorcze, i ciekawsze komentarze - ale bez podawania
> nadawcy. Co o tym sadzicie, tzn. jak potraktujecie takie
> wyniki ?

Dobrze potraktujemy :). Ale tak na powaznie, to przydaloby sie juz
czyms rzucic na liste. Moze bylby to doping dla tych, ktorzy jeszcze
nie wypowiedzieli sie.

No i konieczne jest ZAKAZANIE WSZELKICH POLEMIK z opublikowanymi
komentarzami. Nie chce mi sie czytac kolejnych listow nt. win95 vs
os/2 vs linux vs ...(dopisac wg wlasnych upodoban).

Animowosc ankiety - mnie to wszystko jedno, ale jesli ktos chce...
Radoslaw Poplawski (A(+)(C)e)
E-mail: radekp_at_geocities.com