Re: Krytyczny wyjatek:...(instalacja win95).

Autor: Marek Czajko (mcj_at_giswitch.sggw.waw.pl)
Data: Sat 31 Aug 1996 - 17:25:33 MET DST

On 27 Aug 1996 12:01:29 GMT, Tomasz Deska wrote:
> Czy wart zainstalowac win NT? Komputery sa wykorzystywane do przygotowywania
> reklamowek: Corel 6, Paintshop, Page Maker. Czekac na win nt 4.0, czy
> lepsza jest 3.51?

Jesli checesz sprobowac z NT 3.51 (4.0 nie przebadalem) to musisz wiedziec,
ze programy graficzne musza byc pod NT a nie 16-bitowe.
Z programami graficznymi z Win 3.1 mozesz miec duzo problemow pod NT -
z ustawianiem opcji zwiazanych ze sprzetem - kolory, korekcja gamma,
drukowanie itp.

Inna sprawa sa dobre driver'y do drukarek. Nie wiem jaka posiadasz drukarke
ale pewnie chcialbys miec wiernie odtworzone kolory lub mozliwosc drukowania
w duzych formatch (postery).
Do NT trudno jest zdobyc najnowsze, wykorzystujace mozliwosci sprzetu,
driver'y - chyba ze najlepszych firm. Standardowe driver'y nie obsluguja
najnowszych modeli a niektore nawet maja bledy (np. do HP/GL2).
Moga byc tez problemy z duzymi formatami papieru ale nie wiem czy cie to
interesuje.

Poza tym jest to system duzo bardziej stabilny niz WfW 3.11, w ktorym
pracowalem poprzednio (W95 nie znam).
Ani z instalacja ani z praca systemu nie mialem prawie zadnych problemow.

--
           --- Marek Czajko ( e-mail: mcj_at_giswitch.sggw.waw.pl )
               ( Address, PGP public key: finger info_at_giswitch.sggw.waw.pl )