Re: Windows 95 => Skandal 95 (Bylo Re: Czy Lupus jest na ..

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Sat 31 Aug 1996 - 09:33:55 MET DST

> From: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl (Tomasz =?ISO-8859-2?Q?K=B3oczko?=)

Zasadniczo masz racje (do tego ponizej), ale:

1. true type nie bylo w winda 3.0x i wszystkich ponizej.
2. true type necrosoft wprwadzil w wersji 3.10 . wtedy zaczely sie
         stadami pojawiac artykuly, jaki to windowze jest przesliczny
3. wersja 3.11 w stosunku do 3.10 zostala uzupelniona o powalona siec
   o nazwie necrosoft network, jakis chlamiasty mail ekszczencz itp.
poza tym masz pelna racje :)))) A corel draw jeszcze lepiej robil
fonty skalowalne, mial je zaszyte w sobie :)) teraz tez tak ma, ale
to sa juz biblioteki symboli specjalnych.

> [...]
> dost pu dofontow atm). Po badaniach okaza o si , e funkcja ktor ATM
> wyko ystywa istnieje nadal w systemie ale jest martwa poniwa system
> ko ysta z zupe nie innej. I taki by rodowod ATM-a 2.6, ktory ju z wind
> 3.11 chodzi . I takim sposobem wysz a na wie ch kompletnaz o liwo Billa
> i spo ki.
>
> Piszesz porogramy pod wind zapewne, to czuj si ostrze ony je eli przy
> nast pnej wersji windy, program twoj nie b dzie raptem chcia chodzi . Ju
> kilka razy M$ to si zda y o i zapewne b dzie si to powta a .

nie wiem jak te fakty skojarzyc, ale po wypuszczeniu os/2 v3. m$
zmienil specyfikacje win32s . wie kto czemu ? ja sie tylko domyslam :)

> kloczek

tez pozdrawiam,

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
          polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ mime.html