Test szybkosci

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Sat 31 Aug 1996 - 09:20:33 MET DST

> From: "Radoslaw Poplawski" <radekp_at_mail.geocities.com>

> SysInfo ma zdecydowanie wiecej i tez nikt nie wie co mierzy - tak na
> oko to: szerokosc komputera / ilosc sledz i + ilosc srubek w
> komputerze.
> Bo na pewno nie osiagi.

Widzialem programik do testowania RAM. co prawda testuje tylko do
16MB, za to omiata ja we wszystkie strony, w sposob dosc losowy. sam
program jest krotki, ale przez procesor przepycha praktycznie caly
ram. moze by jego zastosowac do pomiarow ? mierzac np. ilosc
obiegow w ciagu godziny ?
(przy wlaczonych cache pamieci to raczej testowac nie bedzie).

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
          polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ mime.html