Re: STB PowerGraph 64 Video

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 30 Aug 1996 - 19:24:38 MET DST

> Czy ktos moze "bawil" sie ww. karta ?? Bardzo prosilbym o
> uwagi i spostrzezenia na temat tej karty (ewentualnie

mamy ja w ofercie, najporzadniejsza karta na s3 trio 64av+ jaka kiedykolwiek
widzialem. firmowka, swietnie biega, nie wyklada sie. jest dosc tania (270 z
VAT) i sprzedaja sie jej straszne ilosci. probem jest z os/2 bo nie bardzo
chce dzialac z driverami (znany problem z kartami s3 pod os/2...). ogolnie -
niezla rzecz, zwlaszcza ze wsparcie dla multimediow zdecydowanie poprawia
efekty dzialania odtwarzarek avi itd.
karpio