Re: Plyta ASUS P55T2P4 i Pentium 200

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 30 Aug 1996 - 14:32:09 MET DST

Michal Wisniewski napisal (-a) :
> Mam pytanie dotyczace plyty ASUS P/I-P55T2P4. W najnowszym numerze "PC
> World Komputer" (9/96) na str. 103 ukazala sie reklama, w ktorej mozna
> przeczytac: "podstawka Intel ZIF Socket 7 dla Pentium 75-200 MHz".
> Zreszta to, ze plyta wytrzymuje Pentium 200 jeszcze gdzies indziej
> slyszalem.
> Natomiast w instrukcji do plyty (mam ja w swoim komputerze) jest
> napisane, ze wytrzymuje ona do Pentium 166MHz. To samo jest w tescie
> plyty na str. 12 PCW...
> Na razie nie zamierzam kupowac P200 :) , ale chcialbym wiedziec tak na
> [...]
Wszystkie plyty ASUSa z rodziny xP55Txx (TP4XE, TP4N, T2P4, T2P4D, TVP4),
ktore posiadaja na bloku zworek do ustawiania mnoznika wewnetrznego pozycje
"x3" chodza prawidlowo z iP200, pod warunkiem, ze ma sie wgrany najnowszy
BIOS. W instrukcji plyty wyprodukowanej przed lipcem'96 nie jest oficjalnie
napisane ze dziala ona z iP200 oraz brak dla niego opisu ustwien
odpowiednich zworek (ASUS ma pewne uklady w intelu i chce byc z nimi OK).
Na starszych P55TP4XE moze nie byc nawet w instrukcji mowy o ustawieniu dla
iP150 i iP166.

Piotrek