Re: ODP: Pytanie o NEWS !!!

Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_venus.ci.uw.edu.pl)
Data: Fri 30 Aug 1996 - 10:24:46 MET DST

> Proponuje przeskoczyc na strone http://news.nask.org.pl nastepnie
> zasoby sieciowe w Polsce potem News grupy i masz dokladny opis co i
> jak.
>
> Andrzej

mam male pytanko. skad mam ciagnac newsy, skoro zaden serwer w kraju
nie daje dostepu dla tpnet.com.pl, a wlasnie przez tp s.a. sieciuje
(no coz, kiepsko, ale za darmo :)))). te ktore w ogole cos daja to
tylko grupy pl.*. skad mozna sciagnac grupy alt.* i comp.*. wiem, ze
jest archiwum na gopher://gopher.uci.agh.edu.pl, ale tam jest masa
postingow, a mnie sa potrzebne tylko tak z kilku dni maks z tygodnia.