Re: FrontPage Microsoft - prosba !!!

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Fri 30 Aug 1996 - 08:23:20 MET DST

Jarek Glab wrote:

> Czy ktos posiada wersje beta FrontPage Microsoftu. Kilka ladnych tygodni
> temu bylo to do sciagniecia z kilku serwerow na swiecie. Obecnie mozna
> tylko przeczytac o cenie wersji komercyjnej - prawie 3 k$. :-(
>
> Jesli ktos sie spotkal z tym programem to moze kilka slow czy w ogole warto
> go szukac???
> Poszukuje czegos dobrego i wspanialego pod W95 do projektowania WWW.
> Dla fanów HotDog'a i Netscape Gold informacja, iz one wydaj mi sie "zbyt
> malo WYSIWYG".

Jest na sieci FrontPage 1.1 release wazny do konca roku. Jak nie
znajdziesz to napisz do mnie bezposrednio.

Nie jest prawda, ze Front Page nie wyswietla polskich znakow (juz w
wersji 1.0 to robil), natomiast niestety zle te litery koduje. Nalezy
konwertowac strony html z frontpage na prawidlowe kodowanie ogonkow do
ISO lub CP. Jest to w tej chwili najlepszy graficzny edytor do html, ale
i tak trzeba "recznie" poprawiac (nie znam edytora html po ktorym nie
trzeba poprawiac).

--
Marek Baczek
mailto:mgb_at_qdnet.pl http://www.qdnet.pl/~mgb/