Re: Win NieTe

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 15:28:27 MET DST

Janusz Sklorz napisal (-a) :

> Moze troche z ta iloscia pamieci przesadzilem ale czytam Ci ja sobie
> aktualny cennik TCH i co widze:
>
> - W95 Update - 128$ (zakladam, ze jestem uzytkownikiem ktorejs z
> poprzednich wersji W i robie update -> legalny).

To zle zakladasz bo kto tu mowi o upgrade!?! Mowie o ludziach ktorzy beda
chcieli kiedys kupic nowy komputer i do tego jakies Windowsy. Jesli beda
mieli wybrac W'95 czy NT4 w podobnej cenie a znajac "pelna" 32-bitowosc i
"stabilnosc" W'95 napewno wybiora NT4 tym bardziej ze soft z W'95 dzila na
NT4 bez problemow (dzila rowniez na NT3.51 z malymi wyjatkami) a i same NT4
maja wiecej przydatnych funkcji.
Jesli byles legalny wczsniej to musiales kupic DOSa i Win3.xx.
DOS + Win3.xx + Win95Up = 2 x Win95Up lub Win95
> - W NT Wkst 3.51 - 472$ (tutaj uograde z W3.1 lub W3.11 nie zrobie).

To moze inaczej, WinNT 3.51 Workstation OEM CD - $219. Upgrade nie zrobisz
ale nie przypominam sobie zeby ktos o tym wczesniej mowil a pelna wersja
Win'95 kosztuje $245. Zwracam tu uwage ze porownujemy ceny Win NT 3.51 (a
nie NT 4.0) z Win'95.

> Oba powyzsze produkty maja sluzyc mi do tego samego celu.
>
> I co mamy:
> 472$ - 128$ = 346$
> Za ta cene w TCH dostane za te pieniadze 3x16MB a na gieldzie to moze
> nawet 4x16MB

$219 - $128 = $91
Za ta cene na gieldzie kupisz sobie najwyzej dwa SIMMy 8MB 32-bit.
> Kolego, zejdz na ziemie.
Nie rozumiem o co ci chodzi. Chyba sie mnie czepiasz nie wiadomo o co.
> Jezeli Twoja firma pozwoli mi na upgrade z w3.11
> do W NT Wkst. to sie ani chwili nie zawaham - poki co mi niestety
> odmowili.
Zadna firma ci tego nie zaproponuje. Ale jak to naprawde bedzie z NT4 to
dopiero czas pokaze.

Piotrek