Re: Pytanie dyletanta (bylo:REFERENDUM...)

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 14:13:55 MET DST

Leszek Andrzej Kleczkowski <lakleczk_at_bioslave.uio.no> wrote:
: : : 1. Czy nie mozna programu na pisanie ogonkami ustawic (napisac) tak,
: : : ze jesli czytelnik danej grupy Usenetowej nie ma programu na ogonki, to
: : : ogonki owe (czyli w tym wypadku rozne dziwne znaki) bylyby niewidoczne dla
: : : czytelnika?. Gdyby zas mial taki program zainstalowany, to oczywiscie
: : : powinien automatycznie czytac z ogonkami. Slyszalem, ze w Polsce tysiace
: : : zdolnych programistow:-) - czy to taki problem wymyslec podobny program?

: : Taki program już istnieje.

: Jesli istnieje, to dlaczego Pan go nie uzywa w swojej korespondencji, bo
: ja widze dziwne krzaczki w Panskim liscie:-(.

Ja nie muszę. Polskie litery w moich listach są wysyłane poprawnie.
Jeśli ktoś potrzebuje jakiegoś programu (a nie po prostu upgrade lub
zmiany newsreadera), to właśnie Pan.

Ale, ale, dlaczego my rozmawiamy o Pańskim prywatnym problemie
publicznie? Jeśli czegoś nie zrozumiał Pan na http://www.agh.edu.pl/ogonki/
to proszę o prywatny e-mail.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow