Re: S3 ViRGE - Porownianie z S3Trio64, 64V+

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 17:06:49 MET DST

>Testowane WinTach 1.0 (stary jak swiat), tryb 800x600x64tys kolorow,
>kazdy na swoich oryginalnych driverach

>WinTach v1.0: Performance Report

>System Information:

>System Processor : 486

>Nie mam pojecia skad on wzial te dane w sekcji System Information, ale
>kolorow na pewno bylo 64K, procesor P100, a karta buforem ramki chyba
>nie jest...

To moze wezcie WinTach 1.2 wprawdzie jest tylko o pare miesiecy nowszy
ale moze pokaze cos innego.
Jak ten program byl pisany to jeszcze Pentium nie bylo, nie ma sie wiec
co dziwic, ze nie pokazuje dobrze procesora. Bodajze wtedy procesory tez sie
nie meldowaly, co one za jedne.

Pozdrawiam - Michal.

Romek
PS Znam program z M$, ktory byl napisany po wprowadzeniu Pentium a on
uparcie mowi ze to jest 486