Re: Pytanie dyletanta (bylo:REFERENDUM...)

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 28 Aug 1996 - 13:02:13 MET DST

In article <4vut45$c9e_at_ratatosk.uio.no>,
Leszek Andrzej Kleczkowski <lakleczk_at_bioslave.uio.no> wrote:
>Jaroslaw Strzalkowski (js_at_galaxy.uci.agh.edu.pl) wrote:
>: Leszek Andrzej Kleczkowski <lakleczk_at_bioslave.uio.no> wrote:
>: : Przeczytalem sobie kilkadziesiat listow poswieconych tematowi
>: : "ogonki a sprawa polska" i - jako kompletny ignorant komputerowy - chcialbym
>: : zadac pare pytan "w tem zagadnieniu":
>
>: Jak widać nie wystarczyło przeczytać - trzeba jeszcze przeczytać
>: uważnie :-))
>
>: : 1. Czy nie mozna programu na pisanie ogonkami ustawic (napisac) tak,
>: : ze jesli czytelnik danej grupy Usenetowej nie ma programu na ogonki, to
> [...]

Błąd w rozumowaniu.. taki program czytający ISO musi być zainstalowany po
PANA stronie. JS jest w porządku. Widzę, że używa Pan unixa. Radzę pogonić
root a żeby zainstalował nowszą wersję tina albo przerzucić się na trn który
nawet bez włączonego suypportu MIME wyświetla polskie literki (jak nie ma
MIME musi mieć odpowiednią czcionke, jak jest z MIME jeszcze nie
próbowałem).
Nie wiem jak jest z innymi unixami ale w znanych mi instalacjach unixa
dołożenie wyświetlania polskich liter sprawnemu rootowi nie powinno zająć
więcej niż kilkanaście minut (plus ściąganie plików).

ALex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user |finger for PGP&Geek Code
email: alex_at_eris.phys.uni.torun.pl | WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/