Re: Problem z Win95+SCSI+CDR

Autor: Grzegorz Oleksy (oleksy_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Wed 28 Aug 1996 - 22:00:40 MET DST

Balthasar (balth_at_ikp.at,.com.pl) wrote:
: CDR jest widziany jako zwykly CD-ROM, mozna normalnie go uzywac tylko ze
: gdy otworzyc Moj Komputer to widac ....8 CDR'ow. We wlasciwosciach mam 8
: CDR'ow, wszystkie z jednakowym SCSI ID'em rozniace sie "numerem jednostki
: logicznej" (?!). Hmm... probowalem zmieniac SCSI ID urzadzenia (bo mam

To jest jakis "multiple logical unit number". I wlasnie tak to moze byc.
Mozna sprobowac instalowac driver tylko raz a jak win95 sie pyta o nastepne
to sie mu klika coby dal sobie spokoj. Inne rozwiazanie to zainstalowanie
Corel CD Creator (to wlasnie mam). Widac jeden CDR, ale czasem tez sa
problemy innego rodzaju...

Grzegorz Oleksy