Re: mysz optyczna do pc ?

Autor: Adam Hernik (adamghernik_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 00:42:28 MET DST

[..]
>A ja sie bawilem myszka optyczna
>A4 Tech !
>Jest calkiem calkiem!
>Podkladka jest metalowa wiec sie nie niszczy!
>Jedeny mankament to to ze jest zamala (podkladka) oraz czasami sie slizga po
>stole!
[..]
Mysz optyczna mam od 2 lat. Po zniszczeniu podkladki szukalem w sklepach i
niestety nie znalazlem. Zrobilem ja w Corelu (jest gotowy desen) i dalem do
laminowania. Koszt ok. 2 zl. Chodzi od 6 miesiecy i nie widac zadnych zniszczen.
Mozna zrobic podkladne nawet w formacie A3 jak komus malo. Jedna wazna
rzecz wydruk trzeba zrobic na dobrej drukarce laserowej min. 600DPI,
ja robilem to na HP5?.

Adas.